Pages

Monday 26 November 2012

*HIDUP NI MACAM RODA*



Assalammualaikum...

Semalam hari sedih aku...rase nak nangis je....tapi mcm bese...bila esok nya dah bangun dari tido....semua nya kembali macam biasa....

aku jadi ok balik....walaupun smalam sedih sangat2....

tp tak pe,yang penting semua nya dah terjawab...tak da lagi tanda tanya....Alhamdulillah....Allah dah permudahkan segalanya....

bersyukur sangat2....aku kenal diri aku...aku kenal hati aku....aku tau,aku seorang yang tabah dah aku selalu kuat dalm menghadapi segala ujian...Alhamdulillah....

yang penting aku sentiasa belajar untuk ikhlas dan redha dalam menghadapi ujian....itu adalah salah satu tips untuk miliki hati yang tenang....jangan berdendam,jangan benci dekat orang...dan sentiasa maafkan org sebelum tido tiap2 malam....dan sentiasa muhasabah diri sebelum tido jugak....esk pagi bangun pasti ok.....hehehe

tiba2 igt lgu ni....lagu zaman diploma dulu untuk sentiasa kembalikan semangat ketika aku jatuh....
hehe....tp tak tau la org lain mcm mana kan...


No comments:

Post a Comment